Çağrı Merkezi

CALL-CENTER (MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ)

ATLAS YAZILIM’IN SUNDUĞU CALL-CENTER HİZMETİ İLE İŞLETMENİZDE İHTİYAÇ DUYDUĞUNUZ ÇÖZÜMLERİ SUNUYOR.
Atlas Yazılım sahip olduğu AR-GE ekibi ve ileri teknoloji altyapısı ile çağrı merkezi konusunda üstün çözümler sunmaktadır. Kullanılan tüm yazılımlar ve gerekli altyapı, kadromuzdaki deneyimli ve güçlü yazılım ekibimiz ile tasarlayıp hayata geçirerek teknolojinin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirilmektedir.

Entegre hizmetler çerçevesinde Saha Yönetimi sağlayan Atlas Yazılım, firmaların ana dalı dışındaki tüm süreçleri etkin bir şekilde ölçeklenebilir ve raporlanabilir bir yapıda gerçekleştirmektedir.

• Inbound
• Outbound
• Rezervasyon
• Online Satış
• Anket ve Pazarlama
• Back Office
• Şikayet Yönetimi

Gibi tüm istekleriniz teknolojinin sağladığı tüm iletişim yöntemlerini kullanarak firmalara özel CRM Yazılım geliştirmeleri ile birlikte sunulmaktadır.

ATLAS CALL-CENTER AVATAJLARI

• Yüksek maliyetli ek yatırımlara gerek kalmadan işletmenizin işleyiş sistemini geliştirir.
• Call-Center desteğimiz ile maliyetlerinizi düşürür.
• Görüşme kayıtları ve anlık dinleme seçenekleri sayesinde müşterilerinize vereceğiniz hizmet kalitesini yükseltir.
• Bütçenize uygun ve fonksiyoneldir.
• Kolay ve hızlı uygulanabilirliğe sahiptir.
• Altyapı ve yazılım, ekibimiz tarafından karşılandığı için tüm istek ve önerilerinize açık, geliştirilebilirdir.

Gelişmiş özellikleriyle ihtiyacınızın tamamını karşılayan Call-Center hizmetimiz ile maliyetleri düşürürken müşterilerinizi memnun etme olanağı sağlamaktadır. Hizmet kalitesini arttırmanın en önemli yollarından biri de iletişimdir. Gelişmiş AR-GE ekibimiz ile sizlere özel hizmet sunuyoruz.
Çağrı Merkezi